Przedmiot podstawy przedsiębiorczości w opinii uczniów i rodziców na przykładzie wybranych krakowskich szkół

Autor

  • Edyta Osuch V Liceum Ogólnokształcące w Krakowie
  • Wiktor Osuch Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, Instytut Geografii

DOI:

https://doi.org/10.24917/20833296.1.21

Słowa kluczowe:

podstawy przedsiębiorczości, uczeń, edukacja

Abstrakt

Od 1 września 2002 r. do polskich szkół ponadgimnazjalnych został wprowadzony przedmiot podstawy przedsiębiorczości. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 26 lutego 2002 r. dotyczącym podstawy programowej kształcenia ogólnego przedmiot ten ma na celu uczyć postaw przedsiębiorczych oraz przygotować młodych ludzi do aktywnego udziału w życiu społeczno-gospodarczym...

Bibliografia

Makieła Z., Rachwał T., 2002, Podstawy przedsiębiorczości, Wydawnictwo Nowa Era, Warszawa.

Makieła Z., 2004, Nowy przedmiot nauczani dla geografów – podstawy przedsiębiorczości [w:] Kształcenie i doskonalenie nauczycieli geografii w Polsce i w krajach Unii Europejskiej w drodze do jednoczącej się Europy, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków.

Rachwał T., 2004, Kształtowanie postaw przedsiębiorczości u uczniów – wyzwaniem dla nauczycieli geografii [w:] Kształcenie i doskonalenie nauczycieli geografii w Polsce i w krajach Unii Europejskiej w drodze do jednoczącej się Europy, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków.

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 26 lutego 2002 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego, kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół, Dz. U. z 2002 Nr 51, poz. 458.

Pobrania

Opublikowane

2006-01-01

Jak cytować

Osuch, E., & Osuch, W. (2006). Przedmiot podstawy przedsiębiorczości w opinii uczniów i rodziców na przykładzie wybranych krakowskich szkół. Przedsiębiorczość - Edukacja, 1, 195–202. https://doi.org/10.24917/20833296.1.21

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>