E-learning i blended learning w edukacji. Charakterystyka projektu LAMS WZiEU

Autor

  • Adam Stecyk Uniwersytet Szczeciński, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Efektywności Innowacji

DOI:

https://doi.org/10.24917/20833296.5.32

Słowa kluczowe:

e-learning, blended learning, edukacja,

Abstrakt

The paper presents the basic terms and functions of contemporary education model, itsadvantages and disadvantages and characteristic of e-learning projects. The second part showsfree, open source e-learning system: LAMS (Learning Activity Management System), whichcould be an alternative for commercial tools. The third part describes results of LAMSWZiEU project – implementation of blended learning at the Faculty of Management andEconomics of Services.

Pobrania

Opublikowane

2009-01-01

Jak cytować

Stecyk, A. (2009). E-learning i blended learning w edukacji. Charakterystyka projektu LAMS WZiEU. Przedsiębiorczość - Edukacja, 5, 373–380. https://doi.org/10.24917/20833296.5.32